Suomen Koti-isännöinti Oy liittyy Reim Groupiin

Toiminta yhdistyy REIM Jyväskylään liiketoimintakaupalla yhdessä toiminimi Isännöintipalvelu Arto Pollarin kanssa. REIM Groupiin kuuluva, Jyväskylässä toimiva REIM Jyväskylä Oy on ostanut kaupungissa seitsemän vuotta toimineen Suomen Koti-isännöinti Oy:n, ja samalla myös toiminimi Isännöintipalvelu Arto Pollarin liiketoiminnot. Kaupan mukana koko henkilöstö ja asiakaskanta siirtyvät REIM Jyväskylä yhtiöön, jonka varatoimitusjohtajana on aloittanut 1.1. Pia Määttä. Toimitusjohtajana jatkaa Ari Viinikainen.

Haluatko kommentoida artikkelia? Luo tunnus ja kirjaudu sisään.

Tilaa uutiskirjeemme

Kiinteistölehden suosittu uutiskirje tuo kiinteistöalan uutiset sinulle kahden viikon välein!

Tilaa uutiskirje

Katso myös nämä

Isännöintikartellista annettiin päätös.

12.9.2025

Isännöintikartellista annettiin päätös – ”Nyt on saatu isännöinnille rajanveto, mitä saa tehdä ja mitä ei”

Korkein hallinto-oikeus antoi kesäkuun lopulla ratkaisunsa isännöintialan kartellista. Kartellissa Isännöintiliitto ja kuusi isännöintiyritystä sopivat 2014–2017 keskenään isännöintipalvelujen hinnoista ja pyrkivät korottamaan valtakunnallisesti isännöintitoimialan hintatasoa.

isännöintikartellin seuraamusmaksut

26.6.2025

Isännöintiyritysten kartellivalitukset kaatuivat – seuraamusmaksut nousivat

Kor­kein hal­lin­to-oi­keus on ratkaissut isän­nöin­tia­lan kil­pai­lun­ra­joi­tus­ta kos­ke­vat va­li­tuk­set ja määrännyt isännöintialan yhtiöille ja Isännöintiliitolle markkinaoikeutta korkeammat seuraamusmaksut. Seuraamusmaksut vaihtelevat 60 000 eurosta neljään miljoonaan euroon.

11.4.2025

ISA-järjestelmän tulevaisuus puntarissa – yhdistyksen toiminta siirtyi vuodenvaihteessa Isännöintiliittoon

Isännöinnin Auktorisointi ISA ry:n hallitus päätti viime vuoden lopulla siirtää yhdistyksen operatiivisen toiminnan Isännöintiliitolle. ISA jatkaa toimintaansa, mutta tulevaisuus on vielä auki.

24.9.2025

Taloyhtiön tyytymättömyys isännöintiin johti sopimuksen irtisanomiseen

Taloyhtiöt ovat melko tyytyväisiä saamiinsa isännöintipalveluihin, mutta kiitettävään arvosanaan on vielä matkaa. Tyytymättömyys voi johtaa asiakkuuden päättymiseen. Näin kävi As Oy Helsingin Sompasaaren Pookissa.

Olet lukenut 1/5 maksuttomasta artikkelista

Haluatko lukea rajattomasti artikkeleita? Luo tunnus, kirjaudu sisään tai tilaa Kiinteistölehti edullisesti!

Tilaa lehti