Huoltoyhtiön töihin ja kulutuslukemien seurantaan ollaan tyytyväisiä

tyytyväisiä

PHM Groupiin kuuluvien paikallisten huoltoyhtiöiden tarjoama digitaalinen palvelu PHM Digital koetaan helppokäyttöiseksi ja selkeäksi. Myös huollon töiden ja taloyhtiön kulutuslukemien läpinäkyvä seuraaminen keräävät kiitosta. Palaute perustuu kesällä 2024 tehtyyn asiakastyytyväisyyskyselyyn. Kyselyyn vastasi 174 henkilöä, joista valtaosa on taloyhtiöiden hallituksen jäseniä.

PHM Digital -palvelun tarkoituksena on sujuvoittaa taloyhtiöiden ja kiinteistöjen hallintoa, kunnossapitoa sekä asumista koskevien asioiden hoitamista ja seurantaa. Palvelu on suunnattu niin taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille kuin asukkaillekin. Palvelu sisältyy veloituksetta taloyhtiön huoltosopimukseen, ja sen tarjoavat PHM Groupiin kuuluvat paikalliset huoltoyhtiöt. PHM Digitalin käyttö ei sido taloyhtiötä mihinkään, ja palvelun toiminnallisuuksista voi hyödyntää vain itselle tarpeelliset toiminnot.

Pääsääntöisesti tyytyväisiä palvelunkäyttäjiä

PHM Digitalin käyttäjät ovat pääsääntöisesti tyytyväisiä palveluun. Valtaosa palvelua käyttäneistä kokee saaneensa tehtyä sen, minkä halusi palvelussa tehdä. Käyttäjät kokevat huoltosopimukseen kuuluvien töiden ja palvelupyyntöjen sekä kiinteistön kulutuslukemien seurannan hyödylliseksi.

”Järjestelmä on ollut minulla muutaman kuukauden ajan.
Olen nyt testannut muutaman kerran ja aina sinne
näyttää tulleen uusia osioita. Näyttää tosi hyvältä.”

Hallitustyöskentelyn sujuvoittamiseksi PHM Digital tarjoaa mahdollisuuden sujuvaan ja kokonaisvaltaiseen hallitustyöskentelyyn. Palveluun sisältyy useita hallitustyöskentelyä sujuvoittavia ominaisuuksia, kuten asiakirjojen säilyttäminen ja jakaminen, sähköinen allekirjoitus ja kokousten järjestäminen.

– Nykyisten käyttäjien antama palaute on ilahduttavaa. Toki myös kehitettävää löytyy. Kuuntelemme herkällä korvalla asiakkaitamme ja palvelunkäyttäjiä, ja kehitämme palvelua vastaamaan aidosti käyttäjien tarpeisiin.  Kehitämme uusia, erityisesti asukkaille suunnattuja ominaisuuksia, PHM Digitalin asiakaskokemuksesta vastaava Custom Success Manager Heini Kaasinen kertoo.

PHM Digital tutuksi

Syksyllä on mahdollista tulla kuulolle Teamsilla järjestettäviin PHM Digital tutuksi -tilaisuuksiin, joissa esitellään palvelun keskeisimmät toiminnot. Tilaisuudet ovat kaikille avoimia, eikä niihin tarvitse etukäteen ilmoittautua. Pääset mukaan PHM Digitalin verkkosivuilla olevasta linkistä. 

Tutustumistilaisuuksia järjestetään tiistaisin seuraavasti:

3.9. klo 17–18
17.9. klo 11–12
1.10. klo 17–18
15.10. klo 11–12
29.10. klo 17–18
12.11. klo 11–12
26.11. klo 17–18
10.12. klo 11–12

Lue lisää PHM Digitalista ja tule kuulolle PHM Digital tutuksi -tilaisuuteen. Kaikissa tilaisuuksissa on sama sisältö. Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. 

Voit kysyä lisää PHM Digitalista myös sähköpostitse tai olemalla yhteydessä paikalliseen huoltoyhtiöön

Siirry PHM Digital -sivulle tästä

Haluatko kommentoida artikkelia? Luo tunnus ja kirjaudu sisään.

PHM Group

PHM Group on kiinteistöpalvelukonserni, jonka tehtävä on pitää huolta ihmisistä pitämällä huolta heidän asuinympäristöstään. PHM Group muodostuu alan parhaista paikallisista yhtiöistä, joilla on samat arvot ja motiivit: yrittäjähenkisyys sekä reilu ja vastuullinen toiminta. Uskomme, että paikallista palvelua parempaa on vain paikallinen palvelu isoilla resursseilla. PHM Groupin kanssa ei tarvitse miettiä, valitseeko kumppaniksi tutun paikallisen vai ison konsernin. PHM Groupilta saa molempien parhaat puolet.

Tutustu yritykseen

Tilaa uutiskirjeemme

Kiinteistölehden suosittu uutiskirje tuo kiinteistöalan uutiset sinulle kahden viikon välein!

Tilaa uutiskirje

Katso myös nämä

taloyhtiö talvi

13.12.2024

Taloyhtiö – älä anna talven yllättää

Taloyhtiö vastaa kiinteistönsä alueen turvallisuudesta, johon kuuluu myös talvikunnossapidosta huolehtiminen. Oikeuskäytännössä vastuu turvallisuudesta on muodostunut varsin ankaraksi, joten ei ihme, jos talveen varautuminen huolestuttaa. Miten taloyhtiö voi toimia minimoidakseen vastuuriskit?

Tilaajille

digitaaliset palvelut

18.3.2025

Kaupallinen yhteistyö

Miten taloyhtiösi hyödyntää digitaalisia palveluita?

Digitaaliset palvelut tarjoavat taloyhtiöille mahdollisuuden seurata kiinteistön asioita ja huoltoa reaaliaikaisesti. Asukkaat taas pääsevät lukemaan taloyhtiötä ja asumista koskevia tiedotteita ja seuraamaan tekemiensä huoltopyyntöjen etenemistä.

PHM Group

kiinteistöhoitopalveluiden kilpailutus

31.1.2025

Taloyhtiöt kilpailuttivat kiinteistönhoitopalvelut yhteistyönä – tuloksena huomattavat säästöt

Helsingin Pihlajistossa 15 taloyhtiötä yhdisti voimansa kiinteistönhoitopalveluiden kilpailuttamiseksi. Kilpailutuksella saavutettiin niin säästöjä kuin laadukkaampaa palvelua.

15.4.2025

Kuukauden kasvo: Paneudu huolella isännöinnin hankintaan

Taloyhtiöiden ja isännöinnin välinen köydenveto nousee aika-ajoin otsikoihin. Erillisveloitukset tuntuvat välillä kohtuuttomilta. Kysyimme hallitusvaikuttaja Katariina Haighilta, milloin isännöinnistä kannattaa maksaa ja milloin taas on järkevää hyödyntää taloyhtiössä olevaa omaa osaamista.

Olet lukenut 1/5 maksuttomasta artikkelista

Haluatko lukea rajattomasti artikkeleita? Luo tunnus, kirjaudu sisään tai tilaa Kiinteistölehti edullisesti!

Tilaa lehti