Isännöintiyrityksen tulee suunnitella ja järjestää toimintansa siten, että taloyhtiön välttämättömät ja kriittiset tehtävät tulevat hoidetuiksi myös kohdeisännöitsijän ollessa lomalla tai sairaana.
– Hyvän asiakaskokemuksen ylläpitämiseksi isännöinnin on tärkeää viestiä sijais- ja varallaolojärjestelyistä taloyhtiön hallitukselle. On tiedotettava, miten asiat hoituvat isännöitsijän loman aikana, ja milloin hän on taas tavoitettavissa, Isännöintiliiton johtava lakiasiantuntija Jenni Valkama suosittelee.
Varmista tuuraus poissaolon aikana
Artikkeli on kirjautuneille
Lue tämä artikkeli ilmaiseksi!
Kiinteistömedia-tilin luomalla pääset lukemaan tämän artikkelin ilmaiseksi. Luo tunnus tai kirjaudu sisään!
Haluatko kommentoida artikkelia? Luo tunnus ja kirjaudu sisään.
Luo tunnus Kirjaudu sisään