Taloyhtiöille tarjotaan digitaalisia välineitä, joissa on laaja valikoima toimintoja yhteydenpidosta ja etäyhtiökokouksen hallinnasta sauna- ja pyykkitupavuorojen varausjärjestelmiin.
Moderneja digitaalisia palveluja on tehty palvelemaan suoraan taloyhtiöitä. Monien takana on isännöintijärjestelmä, jota on laajennettu taloyhtiön viestintävälineillä ja muilla palveluilla. Palvelun tarjoaa liki aina isännöintitoimisto, jolla on sopimus palvelua tuottavan ohjelmistotalon kanssa.
Käyttäjälle olisi helpointa, jos hänellä olisi yksi palvelu, jonka kautta hoituisivat kaikki taloyhtiöön liittyvät asiat. Tällaisia on toistaiseksi vähän, mutta koko ajan tulee uusia.
Artikkeli on tilaajille
Haluatko lukea koko artikkelin?
Tilaamalla Suomen Kiinteistölehden saat lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin. Sinun tarvitsee vain luoda käyttäjätunnus ja kirjautua sisään!
Haluatko kommentoida artikkelia? Luo tunnus ja kirjaudu sisään.
Luo tunnus Kirjaudu sisään