Asiakaspalvelu on keskeinen osa isännöintipalvelua. Puutteet palvelun laadussa on hyvä ottaa rohkeasti puheeksi isännöitsijän kanssa.
Asiakaspalvelu on yksi näkyvimmistä isännöinnin osa-alueista, ja se myös kirvoittaa helposti palautetta taloyhtiön osakkailta ja asukkailta. Mielikuva isännöinnin laadusta kärsii, jos isännöitsijää ei saa kiinni tai asiat eivät tunnu edistyvän.
– Isännöinnin tulee olla kumppani, joka toimii avoimesti ja asiakkaan etua ajatellen. Palvelun tulisi olla helposti saavutettavissa eri kanavia pitkin eli niin toimistolla käyden, puhelimella tai sähköisten kanavien kautta, toteaa REIM Tampereen isännöitsijä Minna Kelola.
Artikkeli on kirjautuneille
Lue tämä artikkeli ilmaiseksi!
Kiinteistömedia-tilin luomalla pääset lukemaan tämän artikkelin ilmaiseksi. Luo tunnus tai kirjaudu sisään!
Haluatko kommentoida artikkelia? Luo tunnus ja kirjaudu sisään.
Luo tunnus Kirjaudu sisään