PHM Groupin paikalliset huoltoyhtiöt tarjoavat sopimusasiakkailleen veloituksetta digitaalisen palvelun, jonka avulla taloyhtiön hallitus ja isännöitsijä voivat hallinnoida taloyhtiön asioita. Huollon töiden ja kulutuslukemisen seuraamisen lisäksi PHM Digitalissa on lukuisia muita toimintoja, jotka helpottavat taloyhtiön arkea. Kannattaakin hyödyntää niitä toimintoja, jotka palvelevat juuri oman taloyhtiön tarpeita.
Kerhohuone- tai työkalupakkivaraus digitaalisesti
Monet taloyhtiöt ovat ottaneet digitaalisen varauskalenterin ilolla vastaan. Varauskalenterin avulla asukkaat voivat varata PHM Digitalin kautta kätevästi käyttöönsä taloyhtiön yhteisiä tiloja kuten pyykkituvan tai kerhohuoneen. Asukas voi varata vuoron kotisohvalta käsin, eikä hänen tarvitse lähteä täyttämään varauslistaa, joka usein sijaitsee talon pohjakerroksessa.
– Varauskalenteri on ilahduttanut monia meidän asiakkaitamme. Yhteisten varattavien tilojen lisäksi taloyhtiöissä on yhä enemmän yhteiskäyttötavaroita. Ihmiset ovat tottuneet, että kaikki asiat voi hoitaa digitaalisesti, ja paperilistojen ylläpito turhauttaa monia. PHM Digitalissa asukkaat pääsevät tekemään varauksia, eikä se vaadi suurta ylläpitotyötä hallitukselta tai isännöitsijältä, kertoo Heini Kaasinen, PHM Digitalin Customer Experience Manager.
Muita taloyhtiön arkea ja hallitustyöskentelyä sujuvoittavia ominaisuuksia ovat esimerkiksi asukasviestintä, asiakirjojen säilyttäminen ja jakaminen, sähköinen allekirjoitus ja kokousten järjestäminen.
PHM Digital sisältyy veloituksetta taloyhtiön huoltosopimukseen, ja sen tarjoavat PHM Groupiin kuuluvat paikalliset huoltoyhtiöt. Katso tästä paikalliset yhtiöt Suomessa.
PHM Digitalin käyttö ei sido taloyhtiötä mihinkään, ja palvelun toiminnallisuuksista voi hyödyntää vain itselle tarpeelliset toiminnot. Saat käyttäjätunnukset pyytämällä ne omalta huoltoyhtiöltäsi.
Suositut PHM Digital tutuksi -tilaisuudet joka toinen tiistai
Kaikki palvelusta kiinnostuneet ovat tervetulleita Teamsilla järjestettäviin PHM Digital tutuksi -tilaisuuksiin, joissa esittelemme PHM Digitalin keskeisimmät ominaisuudet ja autamme palvelun käytössä. Tilaisuuksia järjestetään säännöllisesti, eikä niihin tarvitse ilmoittautua etukäteen. Kaikissa tilaisuuksissa on sama sisältö. Pääset mukaan PHM Digitalin verkkosivuilla olevasta linkistä.
Tutustumistilaisuuksia järjestetään tiistaisin seuraavasti:
14.1. klo 11–12
28.1. klo 17–18
11.2. klo 11–12
25.2. klo 17–18
11.3. klo 11–12
25.3. klo 17–18
Voit kysyä lisää PHM Digitalista myös sähköpostitse support@phmdigital.fi tai olemalla yhteydessä paikalliseen huoltoyhtiöön.
Lue lisää PHM Digitalista.
Haluatko kommentoida artikkelia? Luo tunnus ja kirjaudu sisään.
Luo tunnus Kirjaudu sisään