Asuntomessut Seinäjoella onnistuivat erinomaisesti – sähköiset palvelut vahvassa kasvussa

Asuntomessut Seinäjoella päättyivät eilen. Messujen väliraportin mukaan yli 96 prosenttia messuvieraista piti messuja erinomaisina tai hyvinä. Nettilipunmyynti ja sosiaalisen median kampanjoiden määrä moninkertaistui aiempiin vuosiin verrattuna.

– Tärkeintä meille on asiakkaiden palveleminen parhaalla mahdollisella tavalla, oikeita kanavia käyttäen. Nettilipunmyynnin ja sosiaalisen median lukujen sekä väliraportin tulosten valossa olemme onnistuneet erinomaisesti, Suomen Asuntomessujen toimitusjohtaja Harri Tuomaala sanoo.

Väliraportin mukaan messuvieraista 95 prosenttia piti näyttelykohteiden monipuolisuutta hyvänä tai erittäin hyvänä. Yli 77 prosenttia kyselyyn vastanneista vietti Asuntomessuilla aikaa vähintään neljä tuntia.

Asuntomessuilla Seinäjoella vieraili yli 130 000 kävijää.*

– Yhdessä Seinäjoen kaupungin ja yhteistyökumppaniemme kanssa onnistuimme tekemään Asuntomessuille Seinäjoelle runsaasti kiinnostavaa sisältöä eri ikäisille ja erilaisissa elämäntilanteissa oleville asiakkaille. Olemme kiitollisia erittäin hyvästä kävijämäärästä ja onnistumisesta sisällön luomisessa, Tuomaala sanoo.

Asuntomessut Seinäjoella –projektipäällikkö Kirsi Joensuu kertoo olevansa erityisen iloinen siitä, että messualueen kaava toteutui suunnitellun mukaisesti ja metsä säilytettiin osana aluetta. Monet rakentajat ovat käyttäneet pihoissa muun muassa kunttaa.

– Olen ylpeä myös siitä, millä ahkeruudella ja yhteishengellä rakentajat tekivät kotinsa aikataulussa valmiiksi. Kenenkään ei tarvitse tarttua vasaraan messujen päätyttyä, vaan rakentajat voivat muuttaa koteihinsa keskiviikosta alkaen, Joensuu sanoo.

Ensi vuonna 2017 Asuntomessut järjestetään Saimaan rannalla Mikkelissä.

*Lopullinen virallinen kävijäluku vahvistetaan noin kuukauden kuluessa MediaAuditFinland Oy:n (entinen Levikintarkastus Oy) suorittaman tarkastuslaskennan jälkeen.

Haluatko kommentoida artikkelia? Luo tunnus ja kirjaudu sisään.

Tilaa uutiskirjeemme

Kiinteistölehden suosittu uutiskirje tuo kiinteistöalan uutiset sinulle kahden viikon välein!

Tilaa uutiskirje

Katso myös nämä

isännöintimeklari kilpailuttaa

8.11.2022

Kaupallinen yhteistyö

Isännöintimeklari kilpailuttaa isännöinnin taloyhtiöllesi

Isännöintimeklari tarjoaa puolueettoman kilpailutuspalvelun, jossa vertaillaan isännöintitoimistoja hinnan, palvelun ja laadun perusteella. Näin taloyhtiö voi varmistaa luotettavan isännöitsijän löytymisen.

Isännöintimeklari

taloyhtiö palvelut kiinteistöala

27.5.2022

Mitä taloyhtiön kannattaa muistaa palveluita ostaessa?

Taloyhtiöt tarvitsevat monia ulkopuolisten tuottamia palveluita muun muassa kiinteistön ylläpitoon ja korjaushankkeisiin. Siksi ne ovat merkittävä kiinteistöalan työllistäjä. Mutta mitä palveluita ostaessa on hyvä muistaa?

16.11.2022

Digitaaliset kanavat helpottavat arkea

Digitaaliset palvelut helpottavat taloyhtiön arkea, kunhan niitä on kaikkien asukkaiden helppo käyttää. Kaikki taloyhtiön asiat voi entistä useammin hoitaa yhden palvelun kautta. Digipalveluita käytettäessä on oltava tarkkana tietoturva-asioiden kanssa.

sähkökatkot

27.10.2022

Näin varaudut sähkökatkoihin

Sähköpulan takia voidaan tulevana talvena joutua tekemään lyhyitä sähkökatkoja. Niihin on hyvä varautua etukäteen esimerkiksi 72 tunnin kotivaralla ja säästämällä sähköä. Tärkeintä on pysyä rauhallisena.

Olet lukenut 1/25 maksuttomasta artikkelista

Haluatko lukea rajattomasti artikkeleita? Luo tunnus, kirjaudu sisään tai tilaa Kiinteistölehti edullisesti!

Tilaa lehti