Kaikki talon asiat yhden oven takana

asiat

Taloyhtiön menestys perustuu toimivaan yhteistyöhön hallituksen, isännöitsijän, huoltoyhtiön ja asukkaiden kesken. Taloyhtiön hallinnon ja kunnossapidon sekä asumista koskevien asioiden hoito ja seuranta on nyt mahdollista keskittää uuden palvelun avulla yhteen paikkaan.

PHM Digital kokoaa yhteen kaikki taloyhtiötä koskevat tiedot, mikä tekee yhteistyöstä sujuvaa kaikkien kiinteistössä toimivien tahojen välillä.

PHM Digital on kiinteistöpalveluyhtiö PHM Groupiin kuuluvien paikallisten huoltoyhtiöiden tarjoama uusi digitaalinen palvelu, jonka avulla taloyhtiötä koskevat tiedot voidaan koota yhteen paikkaan. Palvelu sujuvoittaa taloyhtiöiden ja kiinteistöjen hallintoa, kunnossapitoa sekä asumista koskevien asioiden hoitamista ja seurantaa.

Sujuvaa ja tehokasta yhteisten asioiden hoitoa

PHM Digitalissa on useita taloyhtiön toimijoiden arkea helpottavia ominaisuuksia.

Palvelun avulla taloyhtiön hallitus voi esimerkiksi järjestää yhtiökokouksia, hallinnoida yhteisiä tärkeitä dokumentteja sekä seurata kattavasti kiinteistön kulutuslukemia. Digitaalinen kokousprosessi antaa hallitukselle ja asukkaille mahdollisuuden osallistua päätöksentekoon paikasta riippumatta. Tarvittavat kokousasiakirjapohjat ovat helposti saatavilla. Palvelun avulla voidaan allekirjoittaa sähköisesti sopimuksia ja muita dokumentteja.

Isännöitsijälle palvelu tarjoaa kokonaisnäkymän taloyhtiön tietoihin ja huoltopyyntöihin. Taloyhtiön koko huoltokokonaisuus on nähtävillä yhdellä kirjautumisella. Isännöitsijä voi seurata kulutuslukemia ja huoltopyyntöjä sekä hallinnoida asiakirjoja digitaalisesti yhdessä hallituksen kanssa.

PHM Digital helpottaa isännöitsijän, hallituksen ja kiinteistöhuollon välistä yhteydenpitoa ja viestintää. Tiedot ovat saatavilla yhdessä paikassa. Kiinteistöhuollon tehtäviä ja huoltopyyntöjä voi seurata reaaliaikaisesti.

Asukkaat pääsevät lukemaan taloyhtiötä ja asumista koskevia tiedotteita, seuraamaan omien huoltopyyntöjen etenemistä ja tarkastelemaan omaa asumista koskevia tietojaan.

Palvelu sisältyy huoltosopimukseen

PHM Digital on PHM Groupiin kuuluvien paikallisten huoltoyhtiöiden tarjoama palvelu osana kiinteistöhuollon sopimusta. Palvelu on veloitukseton ja sisältyy huoltosopimukseen. Katso tästä kaikki PHM Groupiin kuuluvat paikalliset huoltoyhtiöt.

Asiointi PHM Digitalissa on helppoa ja turvallista. Selainpohjainen käyttöliittymä on suunniteltu useiden eri käyttäjäryhmien tarpeita ajatellen. PHM Digital on askel kohti modernia ja tehokasta asiointia asumisen asioissa ja tarjoaa uusia mahdollisuuksia kehittää taloyhtiön yhteisten asioiden hoitamista.

Tutustu PHM Digitaliin tästä

Haluatko kommentoida artikkelia? Luo tunnus ja kirjaudu sisään.

PHM Group

PHM Group on kiinteistöpalvelukonserni, jonka tehtävä on pitää huolta ihmisistä pitämällä huolta heidän asuinympäristöstään. PHM Group muodostuu alan parhaista paikallisista yhtiöistä, joilla on samat arvot ja motiivit: yrittäjähenkisyys sekä reilu ja vastuullinen toiminta. Uskomme, että paikallista palvelua parempaa on vain paikallinen palvelu isoilla resursseilla. PHM Groupin kanssa ei tarvitse miettiä, valitseeko kumppaniksi tutun paikallisen vai ison konsernin. PHM Groupilta saa molempien parhaat puolet.

Tutustu yritykseen

Tilaa uutiskirjeemme

Kiinteistölehden suosittu uutiskirje tuo kiinteistöalan uutiset sinulle kahden viikon välein!

Tilaa uutiskirje

Katso myös nämä

sähköautojen latauspisteet

3.3.2025

Sähköautojen latauspisteet taloyhtiössä – kuinka toteutuu osakkaiden yhdenvertaisuus?

Sähköautojen latauspisteiden tarve taloyhtiöissä on kasvanut. On tärkeää ymmärtää, miten latauspisteiden asennus ja hallinta vaikuttavat taloyhtiön päätöksentekoon ja osakkaiden yhdenvertaisuuteen.

Tilaajille

yhdenvertaisuus korjaushankkeessa

30.6.2025

Mitä tarkoittaa osakkaiden yhdenvertaisuus korjaushankkeissa?

Yhdenvertaisen kohtelun vaatimus on huomioitava kaikessa taloyhtiön päätöksenteossa. Vaatimuksesta seuraa, että yhtiön korjaushankkeissa sama korjaus tulisi tehdä lähtökohtaisesti kaikille osakkeenomistajille. Aina tämä ei kuitenkaan ole mahdollista esimerkiksi huoneistojen erilaisuuden vuoksi.

Tilaajille

riistavuorenkuja

19.12.2024

Riistavuorenkujalla eletään yhteisöllisesti

Helsingin Etelä-Haagassa sijaitsevassa taloyhtiössä Riistavuorenkuja 8:ssa asukkaat yhdessä pitävät huolta talostaan ja myös vaalivat sen 60-vuotista historiaa. Taloyhtiössä on alusta alkaen arvostettu talkootyötä ja asukkaiden aktiivista osallistumista. Viime vuosina lapsiperheet ovat tuoneet yhtiöön iloa ja energiaa.

osakkaan käsiteltäviksi vaatimat asiat

14.7.2025

Mitä asioita osakas voi tuoda yhtiökokouksen käsiteltäväksi?

Kaikki osakkaan vaatimat asiat tulee ottaa käsiteltäväksi, jos ne ovat yhtiökokousasioita. Tällaisia voivat olla esimerkiksi korjaushankkeisiin, yhtiön yhteisten tilojen käyttöön tai yhtiön taloudelliseen tilanteeseen liittyvät asiat.

Tilaajille