sosiaalinen media

Uusimmat artikkelit

26.9.2018

Sosiaalisen median käytöllä yhteisöllisyyttä taloyhtiöön

Fiksu taloyhtiö käyttää viestinnässään niitä kanavia, joiden välityksellä viesti parhaiten tavoittaa yhtiön osakkaat ja asukkaat. Kaikenikäisistä suomalaisista jo suuri osa käyttää sosiaalisen median kanavia, joten taloyhtiönkin voi olla hyvä harkita ainakin jonkin some-kanavan käyttöönottoa. Esimerkiksi Facebookissa erilaisten ryhmien perustaminen on helppoa, mutta some-kanavien käyttöönotossa on tärkeää myös sopia niiden käyttöön liittyvistä pelisäännöistä.

1.8.2017

Asuntokauppa siirtyy sosiaaliseen mediaan

Asuntokauppa kiihtyy jälleen syksyä kohti. Suurin osa asunnoista liikkuu yhä asunnonmyyntisivustojen kautta, mutta niiden rinnalle on noussut myös uusia kanavia. Sosiaalisesta mediasta on kasvanut viime vuosina tärkeä markkinointikanava niin asuntojen myyjille kuin niiden etsijöillekin.