Ovenia uudisti isännöinnin hinnoittelun – avainsanana läpinäkyvyys

Isännöintipalveluita tarjoava Ovenia on uudistanut toimintaansa. Taloyhtiöt saavat jatkossa läpinäkyvästi hinnoiteltua, selkeästi määriteltyä palvelua, sekä käyttöönsä taloyhtiön oman verkkosivuston.

Isännöintipalveluiden epäselvä hinnoittelu turhauttaa ja puhuttaa monissa taloyhtiöissä. Vastauksena tähän Ovenia on uudistanut omia palveluitaan niin, että asiakastaloyhtiölle voidaan määritellä euron tarkkuudella, mistä palveluiden loppusumma koostuu.

– Isännöintipalvelumme muodostuu kahdesta kokonaisuudesta: isännöinnin vuosikellosta eli ennakoitavissa olevista tehtävistä, sekä poliklinikasta eli ennakoimattomista tehtävistä. Tällaisia voivat olla esimerkiksi taloyhtiössä sattuvat vahingot tai remontit, kertoo aluejohtaja Timo Metsälä.

Uuden hinnoittelumallin avainsana on läpinäkyvyys. Vuosikelloon liittyvät tehtävät tarjotaan pakettihinnalla ja poliklinikan tehtävät suoriteperusteisesti. Kun taloyhtiössä tiedetään, mistä palveluista maksetaan, budjetti on helpompi laatia, isännöitsijän toimintaa on helppo seurata ja isännöintipalveluiden hankkiminen on selkeämpää.

Taloyhtiön tiedot verkkopalveluun

Läpinäkyvyyttä isännöintipalveluihin tuo myös Ovenian verkkoisännöintipalvelu, jota on vuoden alusta asti laajennettu kaikkien asiakkaiden käyttöön. Taloyhtiöt saavat käyttöönsä oman intranetin, jossa voi tarkastella taloyhtiön asiakirjoja sekä esimerkiksi varata autopaikan tai saunavuoron.

– Verkkopalvelu on taloyhtiön oma tietopankki, josta löytyy valtavasti tietoa. Harva haluaa enää asioida pankissa, jolla ei ole verkkopankkia, joten miksi isännöintipalvelut olisivat eri asia, Metsälä sanoo.

Verkkopalvelu hinnoitellaan osaksi vuosipalvelua, ja halutessaan sen voi myös jättää pois palveluvalikoimasta.

Kirjaudu

Tervetuloa! Kirjaudu sisään tunnuksillasi

Muista kirjautumiseni Unohtuiko salasana?

Lost Password

Kiinteistölehti

Kiinteistölehti