Kauhulla ajattelen!
50-vuotiaan kerrostalon kunnosta on vuosikymmenten mittaan pidetty hyvää huolta. Korjaustarpeisiin on tartuttu ennakoiden ja taloudellisesti viisaasti – tähän asti!
Lue lisää50-vuotiaan kerrostalon kunnosta on vuosikymmenten mittaan pidetty hyvää huolta. Korjaustarpeisiin on tartuttu ennakoiden ja taloudellisesti viisaasti – tähän asti!
Lue lisääTaloyhtiön rikkaus on erilaiset ihmiset. Eri ihmisillä on myös erilaiset aikataulut.
Lue lisääYrityksillä ja yhdistyksillä on samat haasteet, vaikka onnistumista mitataankin osin eri mittareilla.
Lue lisääYrityksen liiketulos on yleisin mittari, vaikka yritysten tuotteiden ja palvelujen käyttäjät – asiakkaat ovat merkittävästi parempi arvosanan antaja kuin pelkkä tuloslaskelma ja tase.
Lue lisääHyvä myyjä hallitsee myyntityön metodiikan, menetelmät ja tekniikan JA OSAA SOVELTAA NIITÄ OMALLA PERSOONALLISELLA TAVALLAAN KÄYTÄNNÖSSÄ.
Lue lisääVoiko hyvin menestyvää yritystä pelastaa? Isot laivat seilaa onnellakin, mutta miten on laita pienissä ja keskisuurissa yrityksissä, varsinkin jos niiden kilpailuetu perustuu asiakasuskollisuuteen, asiakastyytyväisyyteen, asiakaspalveluun ja yrittäjyysasenteeseen.
Lue lisääHaluan otsikollani herättää taloyhtiöiden hallituksia aloittamaan 2025 vuonna toteutettavien remonttien suunnittelun HETI!
Lue lisääSuomen kansallisomaisuus on hyvissä käsissä. Jokainen taloyhtiö hoitaa asiansa niin hyvin kuin osaa. Rauha maassa.
Lue lisääHallitusten vastuu on informoida osakkaita ja asukkaita liukkauteen ja katolta putoavaan lumeen liittyvistä vaaroista ja vastuista.
Lue lisääSivu 1 / 1